Existerar det ens?

När man e singel så säger man antingen - Gud va skönt det är att vara singel, jag kan göra vad jag vill, jag kan träffa vem jag vill och ragga på krogen..
Eller så säger man - Faan va ensam jag känner mig, jag vill ha någon att krama, prata med, och skratta med.

Men hur många e det som har den där andra halvan egentligen?  Okej då, det är väl ganska många då.
Jag som själv är singel känner att nu när jag har vart singel så pass länge så vill jag nästan ge upp hoppet om det, fast alla säger att man inte ska liksom "vänta" på den, den ska komma bara sådär,liksom plötligt och från ingenstans. Men man vill ju vänta o inte ha något tålamod, för man vill ju ha den där känslan igen, den sköna, lite trygga känslan. Så man känner dom där söta små fjärillarna i magen ^^,

♥ Kärlek ♥




// Puss, kram och god natt  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0