Hej



Inatt sov Ebba över hos mig, och vi kollade på lite filmer och så ^^ massa mys hehe.
Sen på morgonen vid kl 20 i 11 så vaknade jag men Ebba hade redan vart vaken i en timme eller så. Och jag skulle laga maten idag, och det blev risotto med höstkantareller och räkor i. Sen så satte vi på en film som heter "The boy in the Stripped pyjamas" . Massa hemsk film :/ Men massa bra också på samma ggn.

Efter den så duschade jag och sen hon, sen satte vi på en annan film som heter "Sex trip" eller nåt, helt sjuk men vi kollade inte klart på den för vi skulle gå på bio med Lotta och Fanny, kollade på "I taket lyser Stjärnorna" Fy faan vad jag grät :O Men den va massa bra :)

Sen när den va slut så fick jag skjuts hem av Lotta och dom, och sen gick jag hem till Tessan och kollade på film "Röd drake" eller den började iofs kl 22 men vi kollade på massa serier innan först.

Har precis pratat med Lucas i telefon. Han har köpt en ny mobil så nu kan han läsa sms :) Han gjorde inte så mkt, han låg i sängen som vanligt när han ringer mig haha. Men vi kunde inte prata så länge idag för min mobil pep hela tiden för att den hade dåligt batteri. Så vi så godnatt efter en kvart eller så :( Men han
Och nu sitter jag här o skriver, och Jenny och Elias har vaknat oxå haha. Så nu sitter jag här med Jenny i knät o hon tjatar om att jag ska rita en katt och en hund på paint. Men det orkar jag inte så jag har precis skickat in dom till Tessan xD  haha. Och nu tror jag att jag ska dra mig till sängen, eller ja det blir Jennys säng som jag inte kommer få plats i xD. Får se hur det går :)


Så jag säger godnatt nu!


// Puss Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0