20:de Januari 2009!



Hej Jag är tillbaka idag igen :) Mig blir ni inte av med såå lätt inte ;) !!


Året som har gått förbi än sålänge har varit förvirrande, mina känslor är blandade, vet inte hur jag ska agera. Och jag vet att ingen kan hjälpa mig utan bara ge mig råd, jag är nöjd om jag ens får det :).

Jag vart massa glad nu^^ Min allra bästa vän frågade om vi kunde leka med varann i veckan :D Och jag sa JA :D
Men jag ska till tandläkaren kl halv 10 på torsdag och sen så kommer min syster + familj på fredag så jag frågade henne om hon ville sova hos mig imorrn men jag har inte fått nåt svar än, men jag hoppas att hon vill det :)



Jag kanske ska ta och duscha lite mån tro ;P eller jag tror jag ska ta en sväng på träningscykeln först. Sen ta duschen :D. Ganska onödigt och äckligt att duscha först och sen cykla, och sen duscha igen slösa massa vatten xD haha inte för att jag brukar tänka så för jag kan stå i duschen i en timme eller så haha Sist så la jag mig i badet och råka somna i en halv timme :| Och sen duschade jag. I 5 minuter bara.

Men innan allt det där så måste jag vänta på att min syster ska föra över lite pengar till mig så jag kan föra över det till en person som har gjort min Blogg fin :).



// Emelie ♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

yesbox! :D vi får höras i morron om det där att sova över ^^ måste känna efter om jag orkar :o hahaha!

2009-01-20 @ 14:44:11
URL: http://puppann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0