22 Januari 2009 och Grattis grattis!!



Idag fyller min syster 30 år :P massa grattis till dig ^^  ♥
Hon känner sig gammal, och det gör jag med xD eftersom hon är 10 år äldre än mig så då fyller jag 20 i år :O Massa gammal haha. Men som alla säger : Men då får du ju gå på systemet! Men nee jag dricker typ aldrig så jag behöver inte utnyttja det :) Kan hända nångång ibland... Och man måste ju ha pengar oxå för att kunna köpa grejor där, och det har jag inte :D Så det sprack ändå där! HA


Idag vanade jag väldigt tidigt, kl 8. Och det är jättetidigt för mig för jag brukar gå upp vid 12 ^^ Men jag skulle iaf till tandläkaren halv 10. Men hon som jag ska till ringde halv 9 och sa att Tandläkaren va hemma för vårda bran, och kunde inte komma till jobbet.. Men Emelie gick inte och la sig utan satte sig vid tv:en och åt en macka med skinkost och ett stort glas varm oboy´ medans hon kollade på Barnkanalen xD Sen så satte hon på Bruce den Allsmäktige i vardagsrummet men orkade inte kolla så hon gick o la sig i sängen kl halv 11 till slut ändå ;D hehe så jag vaknade sen kvart i 1 tror jag ^^ och jag åt lite pannkakor med massa jordgubbssylt ( mums ). Och sen vart kl halv 2 och bussen gick 55 för jag orkade inte gå ner till lasarettet, för jag skulle ner till Wigertz och fixa ett intyg att jag käkar medicin och så. Och det gick på en pisskvart. Bussen från Harg hade redan gått så jag halv sprang ner till Klockberget för att hoppa på där för att åka hem till Stenkulla..

Och när jag kom hem så skrämde Elisabeth (min syster som fyller år) mig genom att stå precis innanför dörren haha!  Satte mig i soffan och checkade lite på tv och myste med Elisabeth som höll på o äckla sig med sina fötter på mig (grimaserar) Så jag gjorde det tillbakaka ^^ Rättvist tkr jag, för ingen av oss gillar fötter haha!

Sen vart det datorn en Stund iinan jag ska duscha och så kom jag på att jag måste städa mitt rum för min Far kommer imorrn bitti och han vill inte se det stökit! Så jag får göra det hehe...






//Puss och kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0