Hej och välkommen till min nya blogg :D



Hejsan allihopp :)

Idag har jag skapat en ny blogg som ni kanske märker :)
Jag heter laughingemelie för att mina vänner säger att ja skrattar typ Hela tiden haha, så jag tyckte namnet passade :)

Vet du vad jag gör? jag längtar såå länge till när jag ska få en egen lägenhet <3 Då kan jag ha vänner och jag kan festa och jag kan göra nästan vad som hellst och det får jag inte göra nu när jag bor hemma. Det är lite frustrerande.
Men det är skönt när man har sina vänner att vara med <3 Som man kan vara en helt annan person med, inte den ledsna och ensama som man är när man är hemma. <3

Inatt var det den första natten på ett tag jag sov i min egna säng :P Jag har sovit hos min kusin i två dagar i Oxelösund <3 och gosat med hennes söta kissar, Dorian och Rufus ^^

Jag fick min mobilräkning förra veckan :| Den var inte så fin tyckte jag xD Den vart lite hög, 1174 kr. Och jag har egentligen inga pengar, så min kära syster är min räddare i nöden kan man säga :D


Varför gör du mig så förvirrad? I ena sekunden säger du att du inte vill och kan, men igår så sa du att du hade känslor för mig? Hur ska du ha det egentligen?... Är det bara jag som känner sig förvirrad? Kan du hjälpa mig ur denna situation? Bara att ge mig ett litet tecken på vad du vill vore ju inte fel.


Jag är för tillfället väldigt okoncentrerad på vad som händer i världen och utanför mitt liv, eller det liv jag borde ha. Jag känner mig inlåst.
Kan inget bra hända mig, tex ett jobb? Jag söker hela tiden men det finns inga jobb här i lilla Nyköping, eller jo det finns men dom kräver körkort och det har jag inte, och får inte skaffa fören om några år med tanke på min sjukdom. Och för att skaffa körkort så måste man ha pengar och pengar får man när man har jobb. Sicken ond cirkel asså :O



Nee nu orkar jag inte skriva mer idag xD Jag tycker att det räcker faktiskt ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0