Träna träna träna :)


Hej och hå´


Idag har man då tränat en massa :) Motionspass..massa kul hehe. Det var inte så jobbigt, iaf inte lika jobbigt som förra ggn när vi hade boxning :O DET var jobbigt xD men det tog en jälva massa oxå. Jag var hos min kusin i Oxelösund o tränade och när jag skulle hem sen så tog jag bussen som skule gå 21.00 men jag gick lite för tidigt, ja va där 20.40 så jag fick stå där o frysa ihjäl xD Händerna var iskalla, och ja var ensam så jag ringde Lucas o vi pratade lite o så :) Men han kunde itne prata så länge, så när vi lagt på så var det yttligare 5 minuter att vänta..
På bussen nu då :P Jag var jättetrött så jag råkade somna till jag va vid rondellen precis vid Friskis och Svettis så jag fick lite panik xD haha. Men jag hann gå av iaf :P Och det skulle gå en stadsbuss kl 21.20, men jag kom 5 minuter, och nästa gick 22.00. Jag orkade itne vänta så jag gick hem från stan dvs. yttligare 2 km xD haha





Jag var med Sandrii idag :D

Vi hade jättekul :) Eller hur Sandra ; ) Fast det har vi alltid när vi leker..Vi lekte på stan och härjade lite o så. Vi gjorde inte så mkt mer haha. Finns inte så mkt o säga faktiskt om våran dag, det är bara massa hemlisar vi har som vi inte kan säga ^^ hehe






För övrigt har dagen varit massa bra :)




//  Puss från EMELIE  ♥








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0