Jobbet 2/6



Första dagen på jobbet igår, det var så himla kul, roligare än förväntat faktiskt :)

Och andra dagen är passé, jag överlevde xD haha Jag lekte "tunnelkus" med dom och "Under hökens vingar kom" oxå xD haha och jag sprang runt och jagade dom och dom typ älskade mig xD haha Och när jag hade min lilla rast på 30 minuter så gick jag ner till källaren och la mig i sängen och ringde Henrik ♥.

Sen efter det så var det dags för mellanmål ^^ Fick ha ett eget bord med tre små barn som kladdade xD haha
Till lunch blev det massa god mat :) Stekt kycklingfilé med råstekt potatis och beasås^^ och grönsaker förstås ;)

När jag skulle gå hem så sa en tjej till mig att jag var den bästa fröken som fanns där ^^ jag blev massa glad när hon sa så :) Innan jag gick så läste jag 3 böcker för dom oxå ^^ dom va så lugna så :D massa mys var det oxå.
men dom vart ledsena när jag gick hem, alla kramade mig som bara den xD haha.

När jag väl skulle hem så regnade det på mig, och jag skulle cykla -.-
och jag hade Henriks tröja på mig... Som luktar massa Henrik ^^  ♥


Massa pussar till er. Men mest till Henrik, älskar honom!!



// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0