Glad, trött och lite småirriterad!

Hejsan :)
Vad har hänt på sista tiden? Jo, det har hänt liite saker hehe.
Till exempel att jag och Henrik har förlovat oss, jag har fyllt 21 och jag kanske har fått en lägenhet :D
Jag och mamma kollade på lägenheten idag och den va såå jävla snygg! Den ska ja ha :D Jag ligger ju etta på den så ^^ Jag ska ringa till dom på måndag eller tisdag o då får ja se om jag får den eller inte...HOPPAS HOPPAS!! Den hade den snyggaste fondväggen ever...
Allt va ny-renoverat och allt va perfekt med den :)
Det va ett tag sen jag bloggade xD hehe Jag har haft det ganska busy med skolan o shit. Engelskan e skit svårt och samhäll oxå :O Och imorrn ska jag redovisa om ett pissigt land som sprutar lava..vilket land kan det vara då?? Jo Island!!.
Jag fick en liten kommentar nyss av en vän när jag sa att jag bloggade, och då sa han att jag va ett ego! Är det verkligen så egoistiskt att blogga?? Varför är det de? Man skriver ju bara vad man känner eller vad man gör om dagarna eller hur man mår. Det är väl en bra sak att göra om man inte har några vänner eller släktingar som kan lyssna på en. Det tycker jag är bra för mig iallafall. Det är huvudsaken enligt mig. Bara jag mår bra, även fast jag vill att andra oxå ska må bra dock. SÅ egoistisk är jag inte.
Fan ja har gått hela dagen och varit småirriterad. Jag vet inte varför :S  Men men..livet går vidare ^^ Jag hoppas morgondagen blir bättre :)
Faan oxå..jag måste göra min engelska läxa ffs :O Ska skriva om nån poet eller va det va..
Men det får bli imorrn :)
Ikväll har jag vart barnvakt åt mina syskonbarn och som tack bjöd hon på pizza. Tack syster :) Det var längesen...Sen när jag kom hem vid 10 så började jag med att skriva ett CV och ett personligt brev som jag ska ge till ett konditori här i Nyköping. Jag åkte in dit efter att jag hade vart o kolla på lägenheten och frågade om dom ville ha sommarjobbare/fast. Och hon sa att dom sökte och att jag skulle komma in med CV :D så nu är det klart att gå in med det efter skolan :D
Men jag orkar faktiskt inte skriva mera :( Är jag tvungen att fortsätta??!! Bra, då säger vi såhär, att vi kanske ses imorrn eller om några månader :)
Puss och kram ♥
// Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0