SNÖÖÖÖ!!

Tja tja

 

Vill bara säga att jag har ont i huvuet som fan!!!

 

Men sitter i skolan ändå och ser ut genom fönstret och ser på snön som faller på marken. Otroligt irriterande!!! SNÖN SKA BORT NU!!! Eller håller du inte med?

Jag börjar om en timme, jag ska engelska B. Otroligt roligt. Knappast!!
jag har prov imorrn tror jag oxå >.<
Och jag är Väldigt stolt över mig själv faktiskt :D Jag ligger 1 vecka före i mtten :O Jag gjorde ett prov förra veckan i % som jag egentligen skulle ha gjort denna vecka, och det kallar jag skills Mohaha
Jag är BÄST!! Och nu håller jag på med Grafer, och det är kul ^^ thihi

Det är första ggn i mitt lv som jag tkr matte är roligt :O Helt super asså :D Hoppas att det går lika ra på matte A sen när ja e klar med matte grundläggande :P hehe AJA!

Jag har inte bestämt mig än, vill jag gå eller inte? Vill jag ha distans eller inte Ännu längre?? Det är ju klart att jag inte vill vara borta från min pojkvän i 35 veckor till :( men jag vill ju ändå gå en kurs i Örebro som är för nybörjare i teckenspråk. Men sen när jag är klar med den (om jag nu ska gå kursen) så vet jg inte om jag ska söka till Örebro eller Önnestad. Jag vill båda :O Men det är JÄVLIGT svårt. För om jag väljer Örebro så är det ca 45 mil från henrik men om jag väljer Önnestad så är det bara ca 10 minuter elelr vad det var med buss :S Om jag fattade rätt! Och det är ju samma sak. Och utbildningen är liksom 4 fucking jävla ÅR. Kul att vara borta från sin underbara pojkvän i 4 år och kanske kommer få träffa honom 1 ggn på 2-3 månader pga pengarbrist :O Men jag tror faktiskt att jag väljer Skåne ändå faktiskt, det känns bäst för båda. För jag älskar honom så himla mkt och jag vill inte förlora honom och det vet han oxå. Jaa, men jag får se vilket det blir när det är aktuellt. Det är några år kvar dit. Jag har ganska mkt kvar på komvux än. Så det tar jag hand om i första taget nu :D


Jahaaa.. 1 timme kvar tills jag börjar... vad ska jag göra i en timme? jag har pluggat i 3½ timme med samhäll A och matte. Jag har tänkt fördigt nu känns det som mohaha.
Men jag sätter mig nog med facebook en stund innan ^^ hehe

(btw, det står en tjej bakom mig som ser ut som en kille xD skit kul mohaha jaja)


Puss på er som läser ♥  


                                                                                                               //Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: bine

puss på dig1 vad duktig du är <3

2010-02-02 @ 16:49:23
Postat av: bine

och snö suger! XD

2010-02-02 @ 16:50:11
Postat av: Empisch

jaa ja vet <3 jag e jätte duktig <3 och jaaa snö suger åsnepung!!

2010-02-02 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0